Me olemme Lillipop

Lillipop on kehitetty yhdeksän lapsen kokemuksella, aidolla perhe-elämäymmärryksellä, suurella sydämellä ja tekemisen ilolla.

Lillipop kannustaa perheitä nauttimaan lapsuuden ainutlaatuisista vuosista sekä löytämään pukeutumisesta, leikkimisestä ja lukemisesta ilon. Tavoitteenamme on paitsi ruuhkavuosia elävien vanhempien arjen keventäminen myös lasten ilahduttaminen veikeällä valikoimalla ja hauskalla liikkeellä.

Lillipopin tarina

Lillipop-konseptin on perustanut lapsuudenystävät Krista Pihlhjerta ja Anna Vanhatalo. Kaksikko, joista molemmilla on kauppatieteiden maistereina tausta liiketoiminnassa ja markkinoinnissa, ehti leikitellä monilla erilaisilla yritysideoilla jo koulunpihalta lähtien. Lopulta vahvaksi visioksi kirkastui moderni lasten second hand ja sen ympärille rakentuva elämyksellinen konsepti.

Ja koska elämällä on tapana yllättää iloisesti, Lillipop-joukkoon liittyi viestintätaustainen Laura Tirkkonen. Kristan ja Lauran toivat yhteen nuoremmat lapset, samaan aikaan syntyneet pojat. Lapsuus ja lapset ovat monella tapaa keskeinen osa Lillipopin tarinaa. Siitä tulee myös Cool kids -henki: meistä kaikki lapset ovat cooleja, jokainen omalla tavallaan. Lillipop kannustaa lapsia itseilmaisuun, oman tyylin löytämiseen, hauskanpitoon, luovuuteen ja mielikuvitukseen. 

Konsepti on tarkoituksella monimuotoinen: second hand -palvelu mahdollistaa lastenvaatteiden ja lelujen luontevan kierron inspiroivalla tavalla, lisäksi Lillipop tuo uniikit kansainväliset brändit suomalaisten perheiden ulottuville.